Prachtige fotostrips bij een photobooth huren
Veelgestelde vragen photobooth huren
Wilt u een photobooth huren maar kunt u het antwoord dat u zoekt niet vinden? Neem contact op met ons klantenservice.
Wat gebeurt er na mijn boeking?
U ontvangt 3 dagen voor het evenement een bevestiging met het exacte tijdstip waarop onze bezorger de photobooth komt leveren. Het is belangrijk dat u op dit tijdstip aanwezig bent vanwege de strakke routeplanning.
Kan ik mijn eigen design kiezen voor de fotostrip?
Ja, u krijgt een link zodra u een boeking heeft geplaatst. Hier kunt u uw specifieke wensen doorgeven voor het design van de fotostrip.
Komt er meteen een fotostrip uit de photobooth?
Ja, er komt meteen een fotostrip uit de photobooth. Het zijn twee exemplaren die precies door het midden worden gesneden.
Waarom ontvang ik niet meteen mijn foto via e-mail als ik mijn e-mailadres hebt ingevuld?
Wanneer wordt het digitale album naar mij opgestuurd?
Kan ik extra's toevoegen bij mijn photobooth, zoals een backdrop, lichtletters/cijfers XL of een fotoalbum?f
Hoe wordt de photobooth geïnstalleerd?
Wat moet ik doen tijdens het evenement als er problemen zijn met de photobooth?
Bij problemen die niet in de storingslijst staan, kunt u in noodgevallen contact opnemen met ons noodnummer +31 6 42631700. Gebruik dit nummer alleen voor dringende zaken.
Wat gebeurt er na het evenement?
Probeer niet zelf de photobooth te demonteren of terug in de kist te plaatsen. Onze bezorger zal dit de volgende dag doen. Dit is belangrijk omdat de photobooth zwaar is en op een specifieke manier moet worden ingepakt.