Alles voor jouw feest of event op één plek

Supersnel geregeld, van aanvraag tot opbouw

Persoonlijk contact en snelle communicatie

Photobooth huren in Son en Breugel? Regel het eenvoudig via Klick Memories

Photobooth Huren
Een photobooth huren in Son en Breugel is zo geregeld via Klick Memories. Organiseer je een verjaardag, bruiloft, festival of bedrijfsfeest? Met een photobooth leg je het plezier van je gasten vast. Wij verzorgen de bezorging, de installatie én het ophalen, zodat jij nergens omkijken naar hebt.
✅ Onbeperkt foto’s maken
✅ Gepersonaliseerd fotokader
✅ Zowel geprinte als digitale foto’s
✅ Gratis props om te gebruiken

Wie zijn wij

Al jaren verhuren wij photobooths en alles daaromheen voor een compleet feest of evenement. Van licht en geluid tot entertainment, personeel, catering en decoratie. Voor een totaalaanbod voor elk evenement ben je bij ons aan het goede adres.

  • 1 3 scaled
  • 7 2 scaled
  • Untitled design 57
  • 3 1
  • Untitled design 76
  • Photobooth met Backdrop
  • 2 3 scaled
  • placeholder image

Hoe werkt een photobooth huren in Son en Breugel?

Als je een photobooth wilt huren in Son en Breugel, wil je natuurlijk weten wat je kunt verwachten. Het gebruik is eenvoudig: via het touchscreen maak je met één druk op de knop een foto. Maar wat is er allemaal inbegrepen bij de huur?

  • 1 3 scaled
  • 5 2 scaled
  • 4 1

Geprinte foto’s direct mee te nemen

Na drie snelle foto’s rolt er automatisch een fotostrip uit het apparaat. Elke strip wordt twee keer afgedrukt. Zo kunnen je gasten een foto mee naar huis nemen én eentje achterlaten in een gastenboek of herinneringsboek.

Onbeperkt foto’s maken

Bij een photobooth huren in Son en Breugel hoef je je geen zorgen te maken over aantallen. Elke booth is voorzien van voldoende papier en inkt. Je gasten mogen dus de hele avond zoveel foto’s maken als ze willen.

Gepersonaliseerd fotokader inbegrepen

Geef jouw fotostrip een persoonlijk tintje. Ons designteam maakt een uniek ontwerp met bijvoorbeeld jullie namen, datum of logo in jouw huisstijl. Dit is volledig inbegrepen in de prijs.

  • fotostrips
  • Untitled design 76
  • Bezorging, installatie en ophalen in Son en Breugel

    We leveren de photobooth op jouw locatie in Son en Breugel. We zetten alles voor je klaar, testen het systeem en halen de booth na afloop weer netjes op. Standaard doen we dit de dag na het evenement.

    IMG 1575 scaled 1
  • Ook alle foto’s digitaal beschikbaar

    Raakt er een fotostrip zoek? Geen probleem. Alle gemaakte foto’s worden digitaal opgeslagen. Binnen een week na je feest ontvang je via een beveiligde online omgeving toegang tot alle bestanden. Alleen jij kunt deze inzien en downloaden.

    Direct photobooth aanvragen
    thema feest

Welke photobooths kan ik huren?

We bieden drie verschillende photobooths aan: een houten variant, een disco-uitvoering en een neutrale stijl. Zo kun je altijd een photobooth huren in Son en Breugel die past bij jouw feest of event.

  • 3
  • 1
  • 2

Waar kun je onze photobooths huren?

Wij leveren photobooths door heel Nederland. Onze service is populair in onder andere de onderstaande plaatsen. Ook in Son en Breugel staan we voor je klaar.

Wat wordt er vaak bij de photobooth gehuurd/gekocht?

Met het huren van een photobooth wordt je evenement direct een stuk leuker. Maar om nog meer sfeer toe te voegen kun je bij ons ook:

  • Achtergronden voor de photobooth huren;

  • een verkleedkist voor de photobooth huren;

  • lichtletters of cijfers huren;

  • een leeg fotoalbum kopen waar je alle foto’s in kunt plakken.

Wat kost een photobooth huren in Son en Breugel?

Een photobooth huren in Son en Breugel kan al vanaf € 349,- per dag. Dat is inclusief levering binnen 60 km, installatie, ophalen én onbeperkt foto’s maken. Ook ontvang je alle foto’s digitaal en maken wij een uniek fotokader voor je. In Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht is de bezorging gratis binnen 60 km. Buiten dat gebied geldt een kleine meerprijs.

    Wanneer kunnen jullie de photobooth brengen en halen?

    We plaatsen de photobooth altijd vóór aanvang van je evenement. Je huurt deze standaard voor 24 uur. We halen hem de volgende dag weer op. Wil je liever dat we hem direct na afloop ophalen, bijvoorbeeld ’s avonds of ’s nachts? Dat kan tegen een extra vergoeding van € 50,-.

    • IMG 1575 scaled 1
    • Untitled design 57
    • Untitled design 76